joi, 24 septembrie 2015

Maria si Alex - Trash the dress (Lacul Bucura)

V-am povestit deja despre nunta Mariei cu Alex. Dar nu v-am spus cum ne-am cunoscut. ... Dupa primele minute petrecute cu ei am stiut ca imi vor fi clienti. Ma regaseam prea mult in ceea ce imi spuneau despre ei. Erau doi tineri studenti indragostiti, departe de casa. Si iubeau muntele. Brusc mi-am revazut anii de liceu, petrecuti pe munte sau cu gandul la munte. Am revazut profesorul care ne-a dus in prima excursie si, fara sa stie, a dat un alt curs vietii mele. Apoi m-am revazut studenta departe de casa. M-am revazut alaturi de cel care avea sa devina jumatatea mea. Facusem toti pasii pe care ii faceau Maria si Alex acum. Intr-o intalnire de o jumatate de ora am stiut ca eu o sa merg cu ei in Retezat, acolo unde isi doreau sa faca o sedinta foto "after wedding". Stiam ca ne vom revedea, si asa a fost.
Sedinta foto a fost scurta dar intensa. Am combinat utilul cu placutul, serviciul cu timpul liber si trecutul cu prezentul, in muntii Retezat, la Lacul Bucura, un loc special pentru ei. 














0 comentarii :

Trimiteți un comentariu