miercuri, 2 septembrie 2015

25 Iulie 2015 - Nunta Maria si Alex












     Acesta e motto-ul scris pe cufarul de dar la nunta Mariei cu Alex. Mi-a placut mult. Cu atat mai mult cu cat l-am vazut catre sfarsitul unei zile pline, si am putut sa-mi dau seama ca e un motto care se potriveste perfect felului lor de a fi. .... Preotul a apreciat la sfarsitul cununiei religioase tinuta Mariei, caci coronita ei de flori ii amintea de Ilenele Cosanzene din basmele pentru copii. "Simplu" nu inseamna neaparat modest. Nunta Mariei cu Alex a fost cel mai clar portret pe care l-am vazut al exuberantei, inocentei, prieteniei, dragostei simple si tinere, dar eterne. Asa sper sa fie pentru ei, tot restul vietii: asa cum am vazut-o eu in 25 iulie.




 














 












  

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu